مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مراقب خودت باش تو این دنیای دیوونه

 

 

گاهی گمان نمیکنی و میشود  

 

گاهی نمیشود که نمیشود  

 

گاهی هزار دعا بی اجابت است 

 

گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود 

 

گاهی گدای گدایی و بخت نیست  

 

گاهی تمام شهر گدای تو میشود .....!!!  

 

 

منبع: یاسمنگولی http://yasmangoolabad.blogsky.com 

نظرات 9 + ارسال نظر
شبپره پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 22:28

اولا این عکس واقعی ندا نیست دوما اگر می تر سی حرف بزنی یا اصلا حرفی نزن یا مرد عمل باش مش ممد

یاسمنگولا جمعه 24 مهر 1388 ساعت 19:16

درووووووووووووووود
حالا خوبه که توی این دنیای دیوونه شما وبلاگ ما رو از یاد نبردید
ای شیطون ... این خانم زیبا کیه؟
معرفی نمی کنی؟

شبپره شنبه 25 مهر 1388 ساعت 00:02

دمت گرم مش ممد ازت خوشم اومد چه بچه ی حرف گوش کنی هستی منتظر مطالب دسته اول من باش برات میل می کنم اگه دوست داشته باشی
راستی شما مشاورا وقتی کسی را نذارن که حتی حرف بزنه تاجائی که حالت خفگی بگیره چی می گید ؟

تنها شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:20

جالب بود
اجازه بدی از مطالبت استفاده کنم تو مشاوره ها برنامه های که پیش میاد به درد میخوره
کمکم دارم کارای مرکز مشاوره رو برایشروع به کار انجام میدم
ممنون بهم سر زدی خبری بده تا تبادل لینک داشته باشیم
ممنون

تنها شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:48

اگه فضولی نباشه میتونم بپرسم شما چی خوندید؟

سارینا شنبه 25 مهر 1388 ساعت 20:24 http://ghamginanh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من مشکلی دارم که میخوام از شما کمک بگیرم . چند وقت پیش ناخواسته سر از ایمیل شوهرم دراوردم .من از اینترنت زیاد نمیدونم همینجوری رفتم توش چون شب قبلش شوهرم رو ایمیلش رفته بود من هم نفهمیدم رو چی کلیک کردم که از تو پیامهاش سر درآوردم خلاصه در اون جمله های عاشقانه برای شخصی نوشته بود من هم خیلی ناراحت شدم وقتی اومد خونه بهش گفتم و اون به شدت انکار کرد و گفت که بهش تهمت میزنم خلاصه گفت حالا بیا و نشونم بده من هم که نمیدونستم چه جوری این کارو کردم نتونستم پیداش کنم و شوهرم گفت که اشتباه میکنی اما من مطمئنم که اشتباه نمیکنم خالا ازم ناراحته و یه هفته س با هم قهریم لطفا کمکم کنید چکار کنم؟

تنها یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 18:37

اینجا برای تنهاییا وسختیهای دنیای هفت رنگ صبری زیبا ارزو میکنم اینجا خدا را به تمام خوبیها قسم میدهم تنهایم نگذارد که تنها گذاشتن او پایان زندگی است
اینجا برای دلتنگیها صبری زیبا ارزو میکنم بروزی روزگاری کم نیاورم روزی به کسی وچیزی دل نبدیم که مال ما نیست
در این دنیا حواست به اونی باشه که تنهات نمیذاره اونکه همیشه هواداره

مشاور دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 12:55

سلام من یک سئوال داشتم اگر امکانش هست جوابش رو بدهید .

۱) یک مشاور چه مراعات اخلاقی باید در زوج درمانی داشته باشد؟

تنها سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 18:03

به دلتنگی هایم می گویم تکلیف بغض های گره خورده را روشن کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد