مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

اموخته ام ؟؟؟؟؟؟

آموخته ام که نگویم ای کاش آن کار را طور دیگری انجام داده بودم بلکه بگویم بار دیگر آن کار را طور دیگری انجام خواهم داد.

آموخته ام که باید بر زمان مسلط باشم نه به زیر فرمان آن .

آموخته ام هر سفر دور و درازی با بر داشتن تنها یک گام آغاز می شود.

آموخته ام خطاهای دیگران را مانند خطاهای خیش تحمل کنم.

آموخته ام که مرد بزرگ به خود سخت میگیرد و مرد کوچک به دیگران.

آموخته ام که دانش خود را به دیگران آموزش دهم و دانش دیگران را بیا موزم بنابراین علم خود را انفاق کرده ام و آنچه  را نمی دانم آموخته ام.

آموخته ام بیش از آنکه مرا بفهمند دیگران را درک کنم.

آموخته ام بیش از آنکه دوستم بدارند دوست بدارم.

آموخته ام که همیشه فردی خوشبین باقی بمانم چراکه زندگی و موهبتهای آن را دوست دارم.

آموخته ام اگر از هر چیزی بهترینش را ندارم ولی از هر چیز که دارم بهترین استفاده را کنم.

آموخته ام لبخند ارزان ترین راهی است که می توان با آن نگاه را وسعت بخشید.

آموخته ام آن چرا امروز در دست دارم ممکن است آرزوی فرداهایم باشد.

آموخته ام که زندگی مثل یک نقاشی است با این تفاوت که در آن از پاک کن خبری نیست.

آموخته ام که هیچ روزی از امروز با ارزش تر نیست.

آموخته ام زیاده گویی شاید مقدمه ناشنوائی باشد.

نظرات 6 + ارسال نظر
اسی شنبه 29 بهمن 1384 ساعت 20:11 http://sms59.blogsky.com

سلام خسته نباشی
متن زیبایی بود
در مورد طلاق یه مطالعاتی میگه در امریکا ۹۴ درصد و در ایران ۷۶ درصد طلاقها رذیشه جنسی داشته
شاد باشید

آتنا شنبه 29 بهمن 1384 ساعت 23:27 http://atena2005.blogsky.com

سلام. از دیدن وبلاگت لذت بردم و خوشحالم که با اینجا آشنا شدم.بازم بهت سر میزنم.

عارف یکشنبه 30 بهمن 1384 ساعت 22:43 http://www.rose-sorkh.persianblog.com

سلام .
خوشحالم اولین کسی هستم که نظر میدم.
قشنگ بود.
موفق باشید .

تنها چیزی که من آموخته ام اینکه مرگ بهترین ولذت بخش ترین تجربه هاست...کاش یه روز هم به سراغ من بیاد...موفق باشی ....بای

مونا دوستی برای تمام فصول پنج‌شنبه 4 اسفند 1384 ساعت 19:16 http://robo-memol.blogsky.com

تصمیم نداری آپ بشی برادر جان؟....موفق باشی ...بای

الهام پنج‌شنبه 10 فروردین 1385 ساعت 15:04 http://salammmmmmm.blogsky.com

سلام آقا محمد حتما من یادتون نیستم
چند ماه پیش شما به نوشته ها ووبلاگ من گیر داده بودین
اگه یادتون بیاد حتی شماره موبایلتونم برام گذاشته بودین من دوباره آپ شدم اگه خواستی می تونی بیای و سر بزنی
ضمنا شما نمی خواهی اپ کنی ممنون
منتظرت الهام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد