مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

استفاده از مطالب و محتوا با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است

دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی

دانلود رایگان پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ (فرم کوتاه ۳۵ سئوالی)

همراه با راهنمای استفاده


دانلود رایگان پرسشنامه رضامندی زناشویی اینریچ ویرایش 2010

(مقیاس رضایت زناشویی اینریچ) دکتر دیوید السون

پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ ENRICH( فرم کوتاه)

این پرسشنامه زیر نظر دکتر دیوید السون ترجمه و به فارسی برگردانده شده است

روایی و پایایی این پرسشنامه در مقاله زیر در مجله پروسیدیا چاپ شده است


لینک مقاله: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042811018970


توجه:

مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.

 

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


ENRICH Couple Scales

لینک دانلود پرسشنامه


نظرات 23 + ارسال نظر

سلام
ممنون از شما بخاطرپرسشنامه .
من آن را دانلود کردم و شاید در آینده به دردم بخورد .
موفق باشید

موسعلی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 11:32

خیلی متشکرم

رفتار چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 00:08 http://mrrcp.blogfa.com

با سلام
مطالب خوب و مفیدی گذاشته اید ،استفاده کردم ،مخصوصا تست انریچ را که لازم داشتم و دانلود کردم . باز هم ممنون
از وبلاک من هم سری بزنید اگر صلاح دانستید لینک کنید ،چون من وبلاگتون را لینک می کنم .
با تشکر
رفتار

مهری سعیدی مقدم سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 11:18

تشکر از اینکه پرسشنامه را در دسترس قرار دادید

sarv chemaan سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 09:17

mamn0nam , man daaneshjuye arshadam va gharare too payan namam az in posreshnme estefade konam

sepaaas az inke baraye dl gharar dadin

آسترکی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:19 http://tahlile-amari.ir

سلام
واقعا متشکرم.
خیلی دنبال کلیدش بودم.
من خودم در زمینه تحلیل آماریشون کار میکنم.

سهیل یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 15:32

عالییییییییییییییییییییییییییییی
واقعا متشکرم از وبلاک خوب و مفیدتون

سحر دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 12:01 http://ravanshenasi4all.blogfa.com

مرسی مفید بود
با تبادل لینک موافقید؟

arash سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 10:11 http://www.zolfeyar.blogfa.com

salam
be nazare shoma dalile adame rezayate zanashooii omdatan be che avameli barmigardad??
amoozeshe sahihe moasheghe va nazdiki ra chegoone az internet mitavanim biyabim va amoozesh bebinim.
mamnoonam

هیوا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 17:07 http://aliyasini@blogfa.com

با سلام
وبلاگ مفید و سودمندی داشتید. استفاده کردم. دستتون درد نکنه
ممنون

ندا جمعه 17 آبان 1392 ساعت 12:36

ممنونم
ولی چرا پرسشنامه ۳۵ تا سوال داره؟
در اصل ۴۷ تا سوال داره...

سلام
پرسشنامه توسط دکتر السون تجدید نظر شده و فرم 35 سوالی استفاده می شود

ابراهیم پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 19:05

تشکر تشکر

نازنین حاکمی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:24

Soalat

مسعودعطایی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

سلام خسته نباشید یه پرسشنامه درمورد تاثیر نقاشی بر شخصیت کودک می خواستم میتونید برام ایمیل کنیدممنون میشم

حجت سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 09:36

با تشکر از شما دوست خوب بابت همه چی و پرسشنامه

برزو پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 09:10 http://http://lakmorad.blogfa.com/

با سلام
سپاس از لطف و محبت شما

حسام بذرافکن چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 08:42 http://ioweb.ir

خدا خیرتان دهاد

محیا چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 14:42

سلام.من پرسشنامه رو دانلود و برای پایان نامم تکثیر کردم.ازین بابت سپاس.
اما الان با کلیدش دچار مشکلم.هرجور حساب میکنم اشتباااااااااااه در میاد!طبق همون دستورالعملی که گفتید نمره دهی میکنم اما جمعش یه چیزای عجیب غریبی در میاد!
کمک لطفا
آدرس میلمو گذاشتم.اگر براتون مقدور بود برام پیام بذارید ...
خیلی گیر کردم

SARA یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 11:11

بابا واقعأدمتون گرم /ممنون

زینب رشید سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:03

تشکر بابت اینکه نتیجه فعالیتهای علمیتونو به طور رایگان در اختیار سایرین گذاشتین

فرهود یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 21:55

با سلام
ضمن تشکر.می خواستم بپرسم فرق این پرسشنامه 35 سوالی با 47 سوالی چیه؟؟

سلام این پرسشنامه را اقای دکتر السون در سال 2006 کوتاه کرده اند و زیر نظر ایشان ترجمه شده است

امیر یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 22:39

دمت گرم بوس بوس

حمیدرضا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 14:55

با سلام دوستم
هرچی گشتم اسم شما راندیدم
خیلی آقایی
ای کاش همه معرفت شمارو داشتن
خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد